Co zyskujesz trenując ze mną

Statystyki są bezlitosne - prawie wszyscy wspinacze, którzy trenują, nabawią się w którymś momencie kontuzji. Warto wiedzieć co robić, aby kontuzja nie wyeliminowała nas ze wspinania oraz jak odwlec moment jej powstania. Dzięki szerokiej wiedzy i kilkuletniemu doświadczeniu w prowadzeniu treningów innych osób, wiem jakie ćwiczenia, intensywność i objętość wykorzystać w zaleconych przeze mnie treningach.
Poprzez darmową aplikację na smartfona moi podopieczni otrzymują dokładnie rozpisany plan na tydzień lub miesiąc. Wiedzą jaki sprzęt jest im potrzebny. Dzięki opisom i filmom instruktażowym dokładnie poznają wszystkie ćwiczenia, a jeśli nie mają pewności, co do ich prawidłowego wykonania, wysyłają mi film nakręcony zgodnie z moimi zaleceniami.
Periodyzacja liniowa, blokowa, nieliniowa, albo inna hybryda? Gdzie wcisnąć chwytotablicę, a gdzie campus? A może na campus jeszcze za wcześnie? Może lepiej popracować z żelazem? Jak długo restować pomiędzy ćwiczeniami i treningami? Nie każdy ma czas, żeby wgryzać się w teorie na temat metodologii treningu wspinaczkowego, więc najlepiej zdać się na osobę bardziej doświadczoną.
Messenger lub email pozwalają na szybką komunikację pomiędzy mną a podopiecznymi. Często piszą do mnie z siłowni lub ścianki i dostają natychmiastową odpowiedź jak np. wykonać dane ćwiczenie, albo jaką zmianę wprowadzić w przypadku braku odpowiedniego sprzętu.

Indywidualny trening on-line: etapy procesu

Poznaj poszczególne etapy prowadzące do sukcesu, zapoznaj się z procesem treningowym on-line.

Wybierz swoją formę treningu

Pomagam na wiele sposobów, każdy znajdzie coś dla siebie.

Sekcje wspinaczkowe

Prowadzę sekcje wspinaczkowe (początkujący i średniozaawansowani) w bielskim CW Totem.

Zobacz więcej

Artykuły na blogu

Artykuły odnośnie treningu, odżywiania, suplementacji i treningu mentalnego.

Zobacz więcej

Trening 1 na 1

Treningi indywidualne w mojej bulderowni. Tylko dla osób zaawansowanych.

Zobacz więcej

Coaching On-line

Indywidualne treningi on-line.

Zobacz więcej

Filmy na YT

Instruktażowe filmy na moim kanale na Youtube

Zobacz więcej

Gotowe szkolenia i plany treningowe

Gotowe plany treningowe w formie pdf lub prezentacji oraz szkolenia on-line na dedykowanych platformach szkoleniowych.

Zobacz więcej

Gotowy plan treningowy

14,99

  • Czas treningu: 8 tygodni
  • Czas treningu: 12 tygodni
  • Trening on-line
  • Trening indywidualny
  • Plik do pobrania
  • Dedykowana platforma
  • Trening fizyczny
  • Trening mentalny
  • Dieta i suplementacja
  • Sprawdź

Trening mentalny

99,00

  • Czas treningu: 8 tygodni
  • Czas treningu: 12 tygodni
  • Trening on-line
  • Trening indywidualny
  • Plik do pobrania
  • Dedykowana platforma
  • Trening fizyczny
  • Trening mentalny
  • Dieta i suplementacja
  • Sprawdź

Indywidualny plan treningowy

249

  • Czas treningu: 8 tygodni
  • Czas treningu: 12 tygodni
  • Trening on-line
  • Trening indywidualny
  • Plik do pobrania
  • Dedykowana platforma
  • Trening fizyczny
  • Trening mentalny
  • Dieta i suplementacja
  • Sprawdź

Często Zadawane Pytania

Odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania

Jeśli jesteś osoba całkowicie początkującą, w ogóle nie powinieneś trenować. Trening, a więc odpowiednio dobrane ćwiczenia specjalistyczne oraz progresja obciążenia, jest przeznaczony dla osób bardziej zaawansowanych. Ty musisz skupić się na poznawaniu poprawnej techniki ruchu na ścianie. Więcej wyniesiesz z sekcji wspinaczkowej lub pracy z instruktorem na żywo. Jeśli sprawnie robisz drogi minimum 6a-6b, możemy razem pracować.
To zależy. Jeśli twoim celem jest praca na siłą i sprawnością ogólną, jak najbardziej warto brać plan treningowy ode mnie. Wtedy nie będą układał ćwiczeń na ścianie, no chyba że w jeden z dni weekendowych, gdy nie masz sekcji. Poprowadzę zamiast tego trening siły ogólnej na siłowni, kalisteniczny lub przy użyciu TRX/kółek gimnastycznych. Jeśli nie chcesz treningu siłowego, planowanie w sytuacji, gdy chodzisz na sekcję, będzie trudne. Nie będę wiedział co robisz na sekcji i jaka jest tego intensywność, żeby poprawnie i bezpiecznie zaplanować Ci pozostały trening. Jeśli jesteś osobą zaawansowaną, zapewne samemu będziesz wiedział, na ile możesz sobie pozwolić - wtedy spokojnie możemy razem współpracować. Jeśli jednak jesteś bardziej początkujący, sugeruję skupić się tylko na sekcji, a ze mną pracować nad siłą ogólną lub zrezygnować z sekcji i pracować nad całością tylko ze mną.
Oczywiście. Suplementy to mój konik, mogę zasugerować produkty, w które warto zainwestować. Możesz je nawet zamówić przez moją stronę www.witamini.pl, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że otrzymasz produkt odpowiedniej jakości. Jeśli natomiast chcesz pakietu maksymalnie dopasowanego pod Twoje potrzeby treningowe ORAZ zdrowotne, zachęcam do skorzystania z usług dietetyka, z którym współpracuję.
Nie. Oprócz treningów on-line możesz skorzystać z gotowych planów treningowych na siłę, moc lub wytrzymałość siłową. Znajdziesz je w sekcji Sklep. Poza tym prowadzę sekcje wspinaczkowe w bielskim Totemie, więc jeśli jesteś z okolic, serdecznie zapraszam. Możesz się również umówić ze mną na sesje 1 do 1 lub 1 do 2, które będą miały miejsce w mojej prywatnej bulderowni w Pszczynie (w związku z tym, że głównym narzędziem jest tam Moonboard, Twój poziom wspinania to minimum 7a - 6.3).
Jeśli podopieczny jest zainteresowany bardziej holistycznym podejściem, współpracuję z dyplomowanym dietetykiem. Wspólnie z nim układamy plan suplementacji, natomiast dietetyk daje swoje zalecenia na podstawie celów treningowych (np. czy buldering, lina, czy wielowyciągowe, ale również poziom intensywności treningu) oraz badań krwi podopiecznego (nie jest to warunek konieczny, ale zalecany). Dzięki temu podopieczny ma większą gwarancję osiągnięcia swoich celów.
Tak. W tym celu stworzyłem specjalny, dedykowany wspinaczom kurs: Wspinaczkowy trening mentalny. Znajdziesz go w menu u góry. Trening mentalny można, ale nie trzeba, prowadzić pod okiem trenera/psychologa. Najważniejsze to poznać narzędzia odpowiednie w Twojej sytuacji i stosować je regularnie. Dlatego właśnie powstał w.w. kurs.
Tak. PayPal prawie zawsze jest wybierany przez moich podopiecznych z zagranicy, ale nie tylko przez nich.
Tak. Plan jest tworzony indywidualnie pod Twoje potrzeby i możliwości logistyczne.
Być może. Wszystko zależy od tego, co to za kontuzja. Czasami można trenować "wokół" kontuzji, np. przy problemach z troczkami zalecam moim podopiecznym skupić się na niewspinaczkowym treningu. Jeśli np. jesteś już jakiś czas po operacji ACL, niektóre elementy wspinaczkowe możesz już wdrażać, jeśli nie wiążą się one ze skręcaniem kolana lub spadaniem na nogi, ale być może nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wdrożyć chwytotablicę.

Masz inne pytania?

Napisz śmiało maila lub skorzystaj z formularza kontaktowego!