Planowanie treningu

Wiesz jakie są twoje dobre i słabe strony? Bez tego nigdy nie staniesz się lepszym wspinaczem.

Wiesz jak w bezpieczny sposób zwiększać obciążenia treningowe? Jeśli chcesz się rozwijać, musisz zmusić organizm do nowych wyzwań. Można działać metodą prób i błędów. Ja tak robiłem. Próby oznaczały stracony czas. Błędy kończyły się kontuzją.

Kontuzje powstają również przez złą dietę i nieodpowiedni odpoczynek. Dobry plan treningowy bierze to pod uwagę.

Jeśli chcesz poprawić swoje osiągnięcia, zachęcam do skorzystania z planu treningu stworzonego specjalnie dla Ciebie. Opieram go na ankiecie, testach, wywiadzie. Dajesz mi kilka filmów z bulderów. Ja daję Ci informacje zwrotne. Dzięki temu wiesz jakie są twoje dobre strony oraz rzeczy, nad którymi musisz jeszcze popracować.

Nasza praca trwa minimum trzy miesiące. Poprzez darmową aplikację otrzymasz plan na pierwszy miesiąc. Dowiesz się, jaki sprzęt będzie Ci potrzebny i poznasz ćwiczenia. Będziesz wiedzieć, dlaczego warto je robić oraz jakie efekty osiągniesz. Zdobędziesz praktyczną wiedzę.

Aplikacja będzie Twoim dziennikiem treningowym, a mnie pozwoli zaplanować kolejne sesje. Jeśli chcesz dojść do celu, musisz wiedzieć, w jakim miejscu znajdujesz się teraz i jaką drogę już przebyłeś. To pomoże Ci poprawić formę, przybliży do zrobienia wymarzonej drogi.

Plan treningowy jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie, jeśli :
  • Nie masz czasu na planowanie treningu.
  • Chcesz wiedzieć dokładnie, jaki zrobić trening w danym dniu.
  • Cenisz sobie wygodę i chcesz mieć wszystko w jednym miejscu.
  • Nie masz czasu na zgłębianie setek informacji nt treningu.
  • Nie wiesz, czy w czasie sezonu skalnego jednocześnie trenować, a jeśli trenować, to jak?
  • Masz już dosyć nudnego treningu.
  • Chcesz skutecznego i sprawdzonego systemu.
  • Nabawiłeś się kontuzji i nie chcesz stracić ciężko wypracowanej formy.
  • Chcesz się skupić na tym co najskuteczniejsze.
  • Nie masz czasu eksperymentować na sobie, ani sprawdzać co działa, a co nie.
  • Chcesz szybciej robić drogi na Twoim limesie, zamiast wisieć na nich tygodniami i tracić czas na patentowanie.
  • Chcesz podnieść swój poziom OS.
  • Chciałbyś umieć restować na mniejszych chwytach.
  • Chcesz zrobić na drodze więcej ruchów, zanim buła zamieni Twoje przedramiona w kamień.
  • Chcesz zminimalizować ryzyko kontuzji.

Komu wspinaczkowy plan treningowy się nie przyda:

  • Osobie całkowicie początkującej, która dopiero zaczyna swoją przygodę ze wspinaniem. Jeśli to jesteś Ty, po prostu wspinaj się jak najwięcej z przyjaciółmi lub zapisz na sekcję wspinaczkową. Na razie nie musisz trenować.

Aktualna oferta związana z planami treningowymi:

  1. Gotowy plan treningowy na siłę i moc (8 tygodni)- 9,99zł
  2. Dziennik i planer treningowy – 40zł
  3. Pakiet: Gotowy plan na siłę i moc + Dziennik treningowy – 44zł
  4. Indywidualny plan treningowy (12 tygodni, NAJPOPULARNIEJSZY PAKIET) – 149zł
  5. Indywidualny coaching na ścianie lub w siłowni. Cena uzależniona od miejsca i czasu.

Jeśli masz jakieś pytania, pisz na: [email protected]

Moje plany działają. Przykładowe sukcesy:

  • Bartek i Brutalny trucht VI.5 RP

Zapoznaj się z sukcesem Mikołaja oraz zobaczyć jak wyglądała nasza współpraca.

Pod tym linkiem przeczytasz o historii Dawida i zrealizowaniu planu pomimo kontuzji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *