Kurs dla wspinaczy, którzy chcą wzmocnić mięśnie stabilizacyjne bez tracenia czasu na nieskuteczne ćwiczenia

Jak w tej chwili wygląda Twój trening CORE?

Niech zgadnę...

  • Po wspinaniu robisz planka przez kilkadziesiąt sekund
  • Ewentualnie jeszcze seria brzuszków
  • Jaki trening CORE…?

Trafiłem? Tak myślałem.

Skąd to wiem?

Bo u mnie też tak to kiedyś wyglądało i niestety ciągle widuję to na ściankach. Zero ćwiczeń antyrotacyjnych i na tylną taśmę, brak ćwiczeń wspinaczkowych, nie wiadomo, czy to trening siły, czy wytrzymałości siłowej…

A szkoda, bo pancerny CORE to nie tylko widoczny kaloryfer!

Silny CORE to:

  • Lepsze wspinanie w dachu, przewieszeniu, a nawet w pionie
  • Rzadziej wypadające nogi ze stopni
  • Mniej przeciążeniowych kontuzji
  • Większa pewność w czasie wspinania i robienia wpinek
  • Wolniejsze bułowanie się i tracenie siły palców

BO MIEĆ SILNY CORE, A UMIEĆ GO WYKORZYSTAĆ W CZASIE WSPINANIA, TO DWIE RÓŻNE RZECZY

Wiedza i doświadczenie, które znajdziesz w tym kursie, są przetestowane przez moich podopiecznych!

Prowadzę ich treningi on-line oraz na sekcjach wspinaczkowych. Poniżej możesz zapoznać się z opiniami nt współpracy ze mną

Jeśli jednak się jeszcze nie znamy, to...

Nazywam się Tomasz Przewoźnik i pomagam nie tylko młodym wspinaczom osiągać ich wspinaczkowe i prozdrowotne cele.

Prowadzę treningi wspinaczkowe podopiecznym on-line, sekcje wspinaczkowe, warsztaty treningowe, kursy oraz tworzę wspinaczkowe kursy on-line.

Moją pracę opieram na solidnych naukowych badaniach dotyczących wspinaczki, treningu motorycznego, rehabilitacji oraz psychologii sportu.

Jestem wspinaczem, instruktorem wspinaczki i specjalistą od treningu motorycznego. Interesuję się również treningiem mentalnym.

Jestem przekonany, że osoby już niemłode, a dopiero rozpoczynające swoją przygodę ze wspinaniem, mogą wspinać się bezpiecznie i osiągać założone cele. Sam zacząłem wspinać się w wieku 30 lat.

Agenda kursu

Sekcja I

ANATOMIA STABILIZACJI CENTRALNEJ

Podstawowe informacje nt anatomii części ciała związanych ze stabilizacją centralną.

Znajdziesz tu multimedialne infografiki, dzięki którym od razu zrozumiesz z czym mamy do czynienia.

Lekcje są zaopatrzone w krótkie podcasty jasno tłumaczące najważniejsze zagadnienia.

Nie martw się, to nie są nudne i skomplikowane lekcje dla studentów medycyny…

Sekcja II

TESTY STABILIZACJI CENTRALNEJ

Każdy plan treningowy powinien rozpocząć się od sprawdzenia poziomu na jakim jesteś.

Poznasz najciekawsze testy stabilizacji centralnej oraz te trochę bardziej znane.

Te ostatnie zaopatrzone są w wyniki populacji ogólnej oraz sportowców, a więc od razu sprawdzisz, jaki jest Twój poziom.

Lekcje są zaopatrzone w krótkie podcasty jasno tłumaczące najważniejsze zagadnienia oraz w filmy instruktarzowe.

Sekcja III

ODDECH I POPRAWNA POSTAWA

Nie da się pracować nad stabilizacją bez wzięcia pod uwagę roli oddechu.

Oddech to nie tylko natlenienie organizmu i wszystko co się z tym wiąże, ale również narzędzie, którym możesz regulować usztywnienie i rozluźnienie ciała.

Poza praca z oddechem, w tym rozdziale przyjrzymy się postawie Twojego ciała i zastanowimy się, czy jest ona optymalna do zadań, które chcesz wykonać na ściance i poza nią.

Dostaniesz narzędzia do ewentualnej poprawy postawy ciała, dzięki czemu łatwiej będzie Ci generować większe siły.

Lekcje są zaopatrzone w krótkie podcasty jasno tłumaczące najważniejsze zagadnienia oraz w filmy instruktarzowe z ćwiczeniami.

Sekcja IV

ĆWICZENIA OGÓLNE CORE

W tej sekcji dostaniesz 15 funkcjonalnych ćwiczeń na CORE, dzięki którym przepracujesz wszystkie mięśnie stabilizacji centralnej w najważniejszych dla wspinacza płaszczyznach.

Poznasz poprawną technikę oraz sposoby progresji i regresji, aby dopasować ćwiczenia do swoich możliwości, niezależnie od tego, na jakim jesteś poziomie.

Lekcje są zaopatrzone w krótkie podcasty jasno tłumaczące najważniejsze zagadnienia oraz w filmy instruktarzowe.

Sekcja V

ĆWICZENIA WSPINACZKOWE CORE

W tej sekcji nauczysz się najważniejszego – umiejętnego stosowania siły CORE w czasie wspinania.

Ćwiczenia ogólne to tylko połowa sukcesu. Dzięki nim zbudujesz siłę, którą później trzeba jednak przekuć na wspinanie.

Zaczniesz od pracy nad oddechem w czasie wspinania i pomiędzy wstawkami, co z jednej strony usztywni Twój tułów, a z drugiej pozwoli się szybciej regenerować.

Poznasz największy błąd wspinaczy, który nie pozwala im zastosować siły CORE, niezależnie od tego, jak dużą siłą dysponują. Nauczysz się, jak tego błędu nie popełniać samemu.

Poznasz 12 skutecznych ćwiczeń wspinaczkowych, których nie znasz, a które spowodują, że grawitacja zmniejszy się dwukrotnie!

Lekcje są zaopatrzone w krótkie podcasty jasno tłumaczące najważniejsze zagadnienia oraz w dokładne filmy instruktarzowe.

Sekcja VI

PROGRAMOWANIE TRENINGU STABILIZACJI CENTRALNEJ

Sekcja ostatnia spina całą wiedzę w sensowny system.

Dzięki niej będziesz wiedzieć jak zaplanować swój trening CORE, niezależnie od tego, czy będzie to osobna jednostka treningowa, czy będziesz go robił po wspinaniu.

Poznasz największych błędy przy planowaniu treningu CORE, dzięki czemu ich unikniesz.

Dowiesz się, co jest ważniejsze w kontekście CORE: siła, czy wytrzymałość siłowa.

Lekcje są zaopatrzone w krótkie podcasty jasno tłumaczące najważniejsze zagadnienia, w multimedialne infografiki oraz przykładowe plany treningowe CORE.

„Czy naprawdę da się nauczyć treningu CORE z kursu online?”

To nie kurs, to proces, przemyślany i łatwo podany system

Kurs Pancerny CORE opiera się na moich 6 letnich doświadczeniach z prowadzenia zdalnych treningów wspinaczkowych (w tym po angielsku). Bez jasnego procesu i skutecznej metody, nie mógłbym tego robić.

Trening to nie jest fizyka kwantowa, ale jest sporo ważnych punktów, które musisz poznać, a które znajdziesz właśnie w tym materiale.

Dostaniesz dokładny system, przez który poprowadzę Cię krok po kroku.

To 4 kurs on-line, który tutaj znajdziesz. Już 150 osób skorzystało z tej formy rozwoju.

„Czy jest sens kupować kurs, skoro zaczyna się sezon?”

Trening to nie jest coś, co robisz przez jeden miesiąc w roku

Trening jest jak mycie zębów – robisz to regularnie, a nie sezonowo.

Nie myjesz zębów po 8 razy na dzień przez jeden tydzień w miesiącu, aby potem przez pozostałe tygodnie przestać to robić. To skończy się “kontuzją” zębów oraz Twojego otoczenia.

Wspinacz trenuje cały rok. Nie zawsze w ten sam sposób, ale jednak regularnie.

To co robisz teraz, przekłada się na to, jak będziesz się wspinać za kilka tygodni, miesięcy i lat.

Jeśli będziesz czekać z treningiem na koniec sezonu w skałach, stracisz kolejnych kilka miesięcy.

„Czy będzie potrzebny jakiś specjalistyczny sprzęt treningowy?”

Nie! W kursie są ćwiczenia ze sprzętem i bez sprzętu. Możesz wybrać te, które chcesz

W kursie jest wiele ćwiczeń, a niektóre progresje wymagają sprzętu. Nie musisz wykonywać tych konkretnych ćwiczeń, ale jeśli chcesz, możesz zaopatrzyć się w poniższe sprzęty:

  • gumy oporowe (np. pętle monsterband, do kupienia w Decathlonie)
  • drążek lub chwytotablica z dobrymi klamkami
  • hantla 10-20kg
  • TRX/piłka do pilates

W kursie są ćwiczenia wspinaczkowe, więc jeśli chcesz je robić, musisz mieć dostęp do ścianki lub skał.

„Robię już 6.3, czy ten trening jest dla mnie?”

Tak. Trening jest skierowany dla osób średnio zaawansowanych i początkujących

Jeśli robisz już co najmniej 7B-7C na bulderach, albo co najmniej VI.5 w skałach, wiele informacji z kursu będzie Ci już znanych, ale na pewno jest kilka rzeczy, których się nauczysz.

Jeśli jednak Twój poziom jest niższy, na PEWNO sporo z kursu wyniesiesz!

Co otrzymasz

movie-beginning

34 filmy instruktażowe z omówieniem techniki

abs-icon-27

15 funkcjonalnych ćwiczeń ogólnych CORE

pngkit_person-climbing-png_4318593

12 wspinaczkowych ćwiczeń na CORE

słuchawki

50 minipodcastów omawiających wszystkie zagadnienia

infographic

Zapadające w pamięć multimedialne infografiki

planing

Przykładowe plany od razu do wdrożenia

Ile kosztuje kurs?

Co zyskasz

  • Będziesz lepiej się wspinać w dachu, przewieszeniu, a nawet w pionie

  • Nogi rzadziej będą spadać Ci ze stopni

  • Mniej przeciążeniowych kontuzji

  • Większą pewność w czasie wspinania i robienia wpinek

  • Wolniejsze bułowanie się i tracenie siły palców

  • Zdrowsze plecy

  • Lepsze samopoczucie

  • Kaloryfer? 😀

Dołączysz do nas?

Jeśli masz dodatkowe pytania, pisz śmiało: [email protected]