Trzymaj pion

       Umiejętność balansowania jest w bardzo ważna, nie tylko w sporcie, ale w ogóle w życiu. Gdy zaczynają słabnąć nasze mięśnie posturalne, stajemy się bardziej podatni na kontuzje. Na szczęście jest wiele ćwiczeń, którymi możemy przeciwdziałać tym problemem, a nawet rozwijać nasze poczucie równowagi. Najbardziej lubię ćwiczenia, które wymagają jak najmniej nakładów czasu, a które można wykonywać przy okazji innych czynności.

Dzisiaj zaprezentuję ćwiczenie sprawiające mi sporo radochy. Otóż cała zabawa polega na tym, żeby podczas mycia zębów… stać na jednej nodze. :) Jeśli nie sprawa nam to trudności i spokojnie utrzymujemy równowagę przez 1 minutę, przyszedł najwyższy czas na trudniejszą wersję… zamykamy oczy! :D Dążymy znowu do 1 minuty na lewej i prawej nodze. Nie poplujcie się. ;)

2 thoughts on “Trzymaj pion”

  1. Zaszalałem i zrobiłem ćwiczenie. Masakra! O mało nie wyrąbałem się na ziemię. :D Z zamkniętymi oczami jest niespodziewanie trudne. No chyba, że to ja taki słaby w temacie jestem. ;)

  2. Ćwiczenie nie jest łatwe, ja sam nie jestem w stanie stać przez 2 minuty bez żadnego podparcia. :) Eksperymentuj z różnym ustawieniem środka ciężkości, czy ustawieniem nóg, a nawet pochyleniem całego ciała do przodu. Najlepiej zacząć od zamknięcia oczy i stanięcia na jednej nodze, a dopiero potem ruchy ręką. Jest łatwiej, łatwiej wchodzi się w koncentrację na ciele. :) I dzięki za komentarz. ;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *